fbpx

Diagnóza film – predstavujeme vizuál 11. ročníka

29. augusta 2016

carousel_dovca01carousel_dovca02carousel_dovca03carousel_dovca04

 

 

 

 

 

 

V predchádzajúcich ročníkoch sme festival komunikovali ako filmovú dovolenku. Uvedomujeme si, že v dobe keď sú ľudia zahltení kvantom „All inclusive” ponúk ako stráviť každú voľnú chvílku mimo práce to chce istú formu „postihnutia“ vybrať si filmový festival ako dovolenkovú destináciu.

Diagnóza film!

poster_in_frame

Nieje diagnóza silné slovo? test

Fanúšik filmu si je vedomý svojho postihnutia – svojej slabosti pre film, nevníma ho však negatívne, ale naopak je zdrojom pocitov uspokojenia, hrdosti a spolupatričnosti s osobami s rovnakou diagnózou.

Rorschachov test

Vizuálnym motívom 11. ročníka Cinematiku je preto známy Rorschachov psyhologický test. Len osoby, ktoré majú už spomínanú diagnózu, v zdanlivo náhodných škvrnách uvidia známu filmovú postavu a budú tak priamo emočne vtiahnutí do komunikácie, pozývajúcej na festival.

 

Veríme, že i vďaka tejto vedeckej metóde sa nám podarí osloviť ďalších rovnako filmom postihnutých ako sme my.